Przejdź do głównej zawartości

Smerfowy Tag Książkowy (SOBOTNI TAG #7)

Na początku chciałbym przeprosić za późniejszą porę publikacji.

Pytania do Smerfowego Tagu Książkowego pochodzą z bloga Książkowniaa.


***



Leniwy Smerf
Wybierz książkę, podczas której czytania prawie zasnąłeś.
Żeby nie psuć sobie i wam humoru, ni będę wspominać o lekturach. Powiem za to o książce, przy której zasnąłem aż trzy razy. Była to ,,Dolina Koni''. Jak mówiłem w recenzji, ckl uwielbiam, ale wyrzuciłbym jakieś 400 stron niepotrzebnego tekstu z ,,Doliny...''



Próżny Smerf
Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
Hmm... w zasadzie to o wygląd dba się w każdej książce, ale jedynym, co przychodzi mi do głowy, to JD z ,,Małego życia''.. On to lubił włosy... nie tylko swoje hihi.


Żartobliwy Smerf
Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.
Znalezione obrazy dla zapytania smerf ważniakZnalezione obrazy dla zapytania smerf harmoniuszWybierz postać, która kocha książki.(kiedyś) Cien z ,,Amerykańskich Bogów''. Szkoda, że przestał. Oczywiście też nie mogło zabraknąć tu Hermiony z ,,Harry'ego Pottera''.



Harmonijny Smerf
Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.
A może tak Dreszcz Kuby Ćwieka z ,,Dreszcz 2: Facet w czerni''?



Smerfetka
Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.
W sumie najczęściej czytam książki, gdzie głównymi bohaterkami są dziewczyny, Wymienić mógłbym tu kilka, ale powiem o tylko jednej, tej najbliższej memu sercu. Mówię tu oczywiście o Margo Roth Spiegelman z najlepszej książki na świecie, jaką są ,,Papierowe Miasta''.



Ty jako Smerf...?
Jeśli byłbyś smerfem, jakie byłoby Twoje imię i osobowość?
Smerf Prawniczek? Albo Smerf Czytaczyk.



Do zrobienia tego tagu nominuję Bibliomana.
To w końcu kawały, czy wygłupy w znaczeniu kompromitacja? Jeśli żarty, to zdecydowanie Cthulhu z ,,Jak wytresować Cthulhu?''


Mózgowy Smerf


Komentarze

Prześlij komentarz

Inne ciekawe artykuły

100 NAJŁADNIEJSZYCH OKŁADEK (EDYCJA 2017)!

Mamy Nowy Rok, a jak wiadomo, jaki nowy rok, taki cały rok. Czy książkoholik może zacząć go lepiej, niż od przepięknych okładek? W każdym razie ja nie, dlatego przygotowałem listę 100 NAJŁADNIEJSZYCH OKŁADEK z (nie tylko) 2017 . Nie tylko, bo chyba 9 tytułów pochodzi z poprzednich dwóch lat, ale są tak piękne, że nie mogło ich tu zabraknąć :-) Nie miałem pomysłu na żaden sensowny podział, bo każda z tych okładek podoba mi się tak, że musiałbym robić często ex aequo, więc wyszłoby albo mniej, albo więcej niż 100 pozycji. Dlatego jedyny podział to: okładka miękka; okładka twarda + zintegrowana oraz kilka pozycji po angielsku. (jeśli książkę wydano i w miękkiej, i w twardej okładce, to pokazana zostaje w twardych; wiadomo, #teamtwardaokladka zobowiązuje) Występuje tu kilka serii, gdzie np. jeden tom wydano w 2016, a drugi w 2017 oraz gdzie kilka niezwiązanych ze sobą książek wydano w jednakowej szacie graficznej (np. Gaiman od Maga). Nie sugerowałem się też tym, czy dana książka

Koszmarny Karolek. 5 książek - 11 części

Ostatnio bezcelowo przechadzałem się po mieście i postanowiłem wstąpić do okolicznego "Book Book'a". Jak prawdziwy książkocholik wyszedłem nie z jedną czy dwoma, ale pięcioma książkami Francesci Simon z serii "Koszmarny Karolek". Koszmarny Karolek i kino grozy   Tym razem Karolek postanawia nakręcić własny film grozy! Niestety na identyczny pomysł wpada Wredna Wandzia, więc  prawdziwy horror przeplatany gagami toczy się  w rzeczywistości w domu Karolka. Francesca  Simon w błyskotliwy sposób opisuje historie z  życia Karolka, bawiąc i rozśmieszając zarówno  dzieci jak i ich rodziców. Książka - 104 str. okładka miękka, klejony grzbiet. Opis z okładki Cena 17.90  ----------------- Krótka recenzja:     Nikomu nie trzeba chyba przedstawiać Koszmarnego Karolka, ani Doskonałego Damianka.     Najnowsza część mogłaby być tylko grubsza. Jedynie 5 historyjek to moim zdaniem stanowczo za mało. Tym ra

Dziennik Cwaniaczka 11 części

Tydzień temu za naprawdę śmieszne pieniądze kupiłem 10 części sagi "Dziennik Cwaniaczka''. Po 2-ch dniach dokupiłem jeszcze ,,Zrób to sam!'' Każda książka:  miękka oprawa, klejony grzbiet, wewnątrz całkiem dużo czarno-białych rysunków autora. Krótka recenzja  całego cyklu: Mogłem napisać po 3- 4 zdania do każdej części po kolei, ale zdecydowałem się na ogólny opis całego cyklu, gdyż tylko tak mogłem uniknąć spoilerów. *** Jeff Kinney świetnie pokazał współczesne problemy młodego gimnazjalisty. Greg jest po prostu pechowcem i  że się tak wyrażę ''życiowym przegrywem''. Wyśmiewany przez rówieśników i (chodź nie specjalnie) również przez nauczycieli Greg stara się zostać zapamiętany jako Super Gość. Niestety nie pomaga mu w tym nawet czarna skórzana kurtka.... Kiedy wydaje mu się, że jest upokorzony po wsze czasy nadarza się okazja na odbicie się od dna; i to wcale nie kolejna próba podpięcia się pod ''prestiż'' R